به وبلاگ pm دانلود خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
دانلود فیلم
دانلود مستند
دانلود بازی
دانلود سریال
دانلود اهنگ
دانلود انیمیشن
دانلود نرم افزار
دانلود کتاب الکترونیکی
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 38504
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

دانلود سریال The Event 2011

معرفی و خلاصه داستان:
سریال The Event ، سریال جدید شبکه NBC است که از پاییز امسال به جعبه های جادو قدم میگذارد و داستان شون واکر ( با بازی جیسون ریتر ) را روایت میکند که در پی یافتن راز و رمز گمشدن نامزدش است اما در این میان با وقایعی مواجه میشود که پرده از بزرگتری مخفی کاری کشور آمریکا پرده بر میدارد. سریالی که به گفته سازندگانش ملغمه ای از تریلر، داستان های عشقی و رازهایی بر پایه علمی- تخیلی خواهد بود. تنه به تنه سریالهایی همچون 24 میزند ( رئیس جمهور آمریکا در این سریال سیاه پوست است) و گاها به واقعه ای میپردازد که حتی رئیس جمهور نیز از الان اطلاعات ندارد.

مشخصات سریال:
نام اصلی : The Event
نام فارسی : حادثه
محصول کشور : آمریکا
سال ساخت : 2010
ژانر : هیجان انگیز ، درام ، ترسناک ، جنایی ، رازآلود
کارگردان : Nick Wauters
نوع زیر نویس : فارسی




برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, در ساعت 21:17 | |
دانلود کامل سریال Lost (گمشدگان)با زیرنویس فارسی

 
توضیحات فیلم در IMDB

گمشدگان روایت مردمی است که از یک سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر ، تلاش برای رهایی از جزیره را آغاز میکنند. هر قسمت 42 دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بک هایی به زندگی شخصیت ها همراه است و به تدریج مخاطب را با زندگی شخصیت های اصلی داستان آشنا می کند. شخصیت هایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد ، یک طرزتفکر و یک فرهنگ متفاوت هستند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجود دارد ، از آسیا ، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا و حتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد (خرس قطبی) و شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای این سریال شده همین نکته باشد. نکته ظریفی که باعث می شود تقریبا تمام بینندگان به راحتی با شخصیت ها همزادپنداری کنند.
 
.... اما این فقط شروع ماجرا بود ....

سریال تلویزیونی گمشدگان در "اوهایو" فیلم برداری شده

به علت تعدد هنرپیشگان و لوکیشن خاص یکی از پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی است
که تا بحال از تلویزیون های جهان پخش شده است
 
و تازه نکته جالب این است که تا بحال چندین کتاب در مورد محتوای ادبی ، فلسفی ، جامعه‌شناسی و… این سریال به چاپ رسیده است
 
تعداد بینندگان "فصل اول سریال گمشدگان ، 167 میلیون نفر بوده است

حتما باور می کنیم که در مورد یک سریال آمار وحشتناکی می باشد!!
 
غیر ممکن است کسی این سریال را تماشا کند و حاضر نشود که راجع به بعضی از مسایل مورد بحث در سریال اطلاعاتی کسب کند و سوالاتی برایش پیش نیاید


 
سریال گمشدگان آنچنان فکر انسان را درگیر می کند که اکثر افرادی که سریال را دیده اند " شبها خواب می بینند که در جزیره همراه با گمشدگان هستند و به دنبال راهی برای گریز از خطرات موجود می گردند ...

 
قابل توجه کسانی که سریال تلویزیونی گمشدگان را "دنبال" می‌کنند
قطعا شما تئوری‌هایی را در مورد روند کلی داستان و آنچه که در جزیره می‌گذرد داشته‌اید و این حتی شامل برخی از هنرپیشه‌های این سریال هم می‌شود اما دلیل اینکه هیچ‌کدام از این تئوری‌ها فراگیر نبوده و در عین توضیح برخی رخدادها غیرقابل استناد به نظر می‌رسند می‌تواند این باشد که نویسندگان این مجموعه تلویزیونی پرماجرا از همان ابتدا و از سری اول این سریال ، برنامه‌ریزی دقیقی برای ثانیه به ثانیه این سریال داشته‌اند.
 
کارلتون کوز نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان سریال Lost می‌گوید:
ما از همان ابتدا دلیل حضور خرس قطبی ، منبع پیام رادیویی ، یادداشتی که ساویر در دست داشت و علت سقوط هواپیما را در نظر داشتیم و تمامی این دلایل را در نگارش اپیزودهای این سریال در نظر گرفتیم. البته زمان افشای این دلایل برای ما مشخص نبود و اصلاً مطمئن نبودیم که بخواهیم همه آنها را به شکل شفاف افشا کنیم. اما در شرایطی که نمی‌توانیم تئوری دقیقی را درباره خط سیر داستان تعیین کنیم ، شاید وجود برخی نشانه‌ها در قالب کلی داستان بتواند تا حدی به ما کمک کند.
 
در بین این بازماندگان و یا به عبارت بهتر گمشدگان افرادی از ملل مختلف (نیجریه‌ای، کره‌ای، استرالیایی، اسکاتلندی، آمریکایی و عراقی) تشکیل می‌دهند. این گروه در عین حال که برای یافتن راهی به منظور ادامه زندگی در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند به دقت رفتار هم را زیر نظر دارند و وجود حس عدم اطمینان تاکیدی بر لزوم انتخاب یک رهبر در بین آنهاست اما به محض قبول شرایط جدید در جزیره، بازماندگان مورد حمله قرار می‌گیرند. این حملات از یک‌سو توسط یک موجود نامریی (هیولایی به شکل دود) در مکانهای غیرقابل پیش‌بینی صورت می‌گیرد. در کنار آن برخی حملات نیز توسط حیواناتی است که از لحاظ جانورشناسی نباید در این جزیره باشند.



در کنار این حملات یک نفوذی به نام (ایتان) در بین بازماندگان شناسایی می‌شود و پس از آن همه با دیده شک و تردید به هم نگاه می‌کنند و حتی در مواردی اقدام به شکنجه یکدیگر می‌کنند تا از هویت حقیقی هم مطلع شوند. تلاشهای بازماندگان برای ارتباط با دنیای خارج به دفعات ناکام می‌ماند.
 
ستون دودی که توسط یکی از ساکنان جزیره (دانیل) ایجاد شده به اشتباه تهدیدی برای یک حمله بزرگ تلقی می‌شود اما حمله واقعی اندکی بعد رخ می‌دهد. در این میان عده‌ای از بازماندگان در درگیری کشته می‌شوند و برخی نیز در حین کمک به دیگران آسیب می‌بینند ، اما دشمنان اصلی این گروه، دیگران (Others) هستند که در چند مرحله تعدادی از بچه‌ها و بزرگسالان را می‌ربایند و در این میان از یکی از بازماندگان به عنوان عنصر جدید نفوذی استفاده می‌کنند و حتی او را مجبور به قتل دو تن از بازماندگان می‌کنند.
 
در همین حال شبکه‌ای از تأسیسات زیرزمینی در جزیره کشف می‌شود که امکانات بازماندگان را برای ادامه زندگی به نحو قابل توجهی افزایش می‌دهد اما این شرایط جدید موجب افزایش درگیریها بین بازماندگان می‌شود و در مقاطع مختلف شاهد تلاش آنها برای مسموم کردن یکدیگر ، سرقت اموال و انتقام‌جویی هستیم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, در ساعت 21:14 | |
دانلود کامل سریال 24 (فصل 1-2-3-4-5-6-7-8)

http://s1.picofile.com/file/6309989934/24.jpg


ژانر: درام ، رازآلود ، اکشن ، ماجرایی

 
 

کیفیت: HDTV – عالی

 

فرمت:  MKV

 

حجم هر قسمت : 1۴0 مگابایت

 

زمان: هر قسمت 45 دقیقه

 

تاریخ شروع پخش: 1999 - 2010

 
 
 
امتیاز : 9.2/10

معرفی: این داستان نفس گیر زمان واقعی را نشان می دهد و هر قسمت آن بیست و چهار ساعت از زندگی جک باور را شرح می دهد.

خلاصه داستان:
قسمت اول در ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ۱۲ ظهر روز بعد پایان می یابد و داستان در روز انتخابات ریاست جمهوری کالیفرنیا اتفاق می افتد. جک باور رئیس یک تیم از نخبگان سازمان سیا است که وظیفه حفاظت از سناتور دیوید پالمر را در مقابل یک نقشه ترور به عهده دارند. از طرفی جک باید خانواده خود را نیز در برابر تروریست ها محافظت نماید. تروریست هایی که به دنبال انتقام گرفتن از جک و دیوید پالمر بخاطر انجام ماموریت مخفی در بالکان هستند. در این میان، رابطه زندگی زناشویی سخت جک با همسرش، تری، با ناپدید شدن دختر نوجوان گرفتارش، به نازکی یک تار مو می رسد.

سبک این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در اداره ی CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه ای خیالی از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد. هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت ۲۴ روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, در ساعت 21:10 | |
دانلود سریال جذاب و پر بیننده قهرمانان با زیرنویس فارسی Heroes

كارگردان : تیم کرینگ
ژانر فيلم : درام، علمی تخیلی
مدت زمان : هر قسمت 45 دقیقه
منبع مطلب :pm دانلود
حجم دانلود : هر قسمت 100 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی

 

 

 

سریال قهرمانان Heroes زیباترین ، مهیج ترین و پربیننده ترین سریال حال حاضر دنیا که هم اکنون در حال پخش است. بله قهرمانان سریالی است که در حال پخش از شبکه آمریکائی ان بی سی می باشد و تمامی بینندگان خودش را در تمامی جهان روزهای دوشنبه ساعت ۹ جلوی این جعبه جادویی می کشاند، تا قسمت جدیدی از این سریال زیبا رو مشاهده کنند. بی شک دوستانی هستند که این سریال رو مشاهده کردند یا در حال تماشای اون هستند این حرف من را تصدیق می کنند که بهترین سریال حال حاضر تلوزیون های جهان این سریال می باشد، به طوری که سریال قهرمانان در سایت IMDB به پرطرفدارترین و زیباترین سریال مبدل شده است. کار پخش این سریال در ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۶ شروع شد و سری اول این سریال نزدیک به ۱۴٫۳ میلیون تماشاچی فقط در آمریکا داشته و این آمار برای NBC در ۵ سال اخیر بی سابقه بوده است!!!

سریال قهرمانان بسیار جذاب و دیدنیست ، چون واقعاً نمی توانید آخره ماجراهایی که در طول داستان اتفاق می افتد را حدس بزنید، همه چیز تغییر می کند، شخصیتی که انتظار می رفت از دسته انسان های مثبت باشد از گروه منفی سر در می آورد و همینطور بلعکس، که از خصوصیات این سریال منحصر به فرد است. سریال با فلاش بکهایی به گذشته و حتی آینده بسیار زیبا شده و به خاطر اینکه نمی تونید حدس بزنید بعدش چه اتفاقی می افتد واقعا جداب و دیدنی است. این سریال عامل بسیار خوبی برای رهایی از دغدغه های روزمره این دنیا هم به حساب میاد و با دیدن این سریال می توانید واقعا فکرتون رو از محیط خارج کنید و محو بازی ، نوشته ، کارگردانی و تصویربرداری زیبای این سریال بشید.

قهرمانان ( Heroes ) یک سریال علمی- تخیلی و دراماتیک تلویزیونی است. این سریال توسط Tim Kring کارگردانی شده که برای اولین بار در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۶ از شبکه NBC پخش شد. Heroes داستان یک سری افراد را روایت می کند که فکر می کردند مثل بقیه ی مردم هستند… تا زمانی که با تواناییهای شگفت انگیزشان از خواب بیدار شدند. مثل : تله پاتی , سفر زمان و پرواز کردن. این افراد به سرعت پی می برند که در جلوگیری از یک فاجعه و نجات نسل بشر نقش مهمی رو بازی می کنند. داستان کلی سریال قهرمانان در رابطه با پروفسوریست هندی که برای انجام برخی از تحقیقات خود به امریکا میاید و به شغل رانندگی تاکسی روی می آورد . در این میان به انجام تحقیق در رابطه با یک سری از افراد که قدرت های فرا زمینی دارند میپردازد . اشخاصی که قادر به خواندن فکر دیگران هستند و میتوانند پرواز کنند و یا حتی به ترمیم زخم های بدن خود بپردازند .

برخی از شخصیتهای سریال قهرمانان :
پروفسور موهندرسوراش: پروفسور سوراش یک مهندس ژنتیک است برای یافت قاتل پدر وتحقیق درباره تحقیقات پدر به آمریکا می آید …
مت پارکمن: مت یک پلیس در لس آنجلس است که به طور اتفاقی کشف میکند که می تواند ذهن دیگران را بخواند…
کلیر بنت: کلیر دختر دبیرستانی است که توانایی بازیافتی دارد سلول های او خود را بازیافت می کنند…
سایلر: یک قاتل زنجیره ای با کشتن قهرمانان قدرت آنها را دریافت می کند ….
پیتر پترلی : یک پرستار ۳۰ ساله … برادر کوچک ناتان پترلی … کسی که باور داره می تونه پرواز کنه اما در حقیقت توانایی او فراگرفتن مهارت ها و قدرت های دیگرانه …!
ناتان پترلی : برادر سیاستمدار و جاه طلب پیتر … کسی که می تونه پرواز کنه اما ترجیح میده این قدرت رو مخفی نگه داره.
ایساک مندز : یک پسر ۲۸ ساله و معتاد که می تونه آینده رو نقاشی کنه زمانی که مواد مخدر مصرف می کنه …
نیکی سندرز : یک زن ۳۳ ساله ی اهل لاس وگاس و مادر یک پسر (میکی) .. که می تونه کارهای شگفت انگیزی رو با آینه ها انجام بده …
هیرو ناکامورا : یک کارمند ژاپنی ۲۴ ساله که دوستدار داستانهای علمی تخیلی است و می تونه در زمان حرکت کنه …
دی ال : یک زندانی ۳۱ ساله که میتونه از بین دیوار ها حرکت کنه … همسر قبلیه نیکی سندرز و پدر مایکاه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, در ساعت 20:50 | |
دانلود سریال True Blood با لینک مستقیم

|دانلود سریال True Blood با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود
سریال True Blood

 

ژانر: درام, فانتزی

نام سریال: True Blood | خون واقعی

کیفیت: HDTV – خیلی خوب

فرمت: AVI – MKV

حجم: هر قسمت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگابایت

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸

وضعیت پخش: در حال پخش

زیرنویس فارسی: دارد

محصول: کانال HBO آمریکا

تهیه کننده: Alan Ball

بازیگران: Anna Paquin, Stephen Moyer, Sam Trammell, Ryan Kwanten, Rutina Wesley …

خلاصه داستان: سریالی متفاوت در ژانری متفاوت طرفداران و علاقه مندان به ژانر Vampire (خون آشام) ، مسلما از این سریال لذت خواهند برد . داستان در خصوص زندگی دختری بنام Sookie Stackhouse است که میتواند ذهن افراد را بخواند . در واقع داستان از زمانی وارد فاز اصلی میشود که بیل خون آشام وارد زندگی سوکی میشود و...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, در ساعت 19:25 | |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بزرگترین سایت دانلود رایگان
آرشيو
تير 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
M.R-P.J
لينكستان
taylor swift
@بزرگترین سایــــت دانلود @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود pm و آدرس pmdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , pmdownload.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com